Ceny produktu APSOLUT!
Získejte přístup k pokročilému plánování výroby
Máte obavu z velké investice do speciálního software pro pokročilé plánování výroby (APS)? APSOLUT! nabízí možnost vyzkoušet si všechny jeho funkce po dobu 30 dní za cenu režijních nákladů spojených se vzdálenou implementací do vaší podnikové sítě a zaškolením obsluhy. Níže uvedené ceny jsou orientační a jsme připraveni Vám vytvořit cenu na míru dle Vašich požadavků. Ceny jsou bez DPH. | Platnost ceníku je od 1. 11. 2021.
TEST
Příležitost, jak si za přijatelnou cenu ověřit funkce a vlastnosti software APSOLUT! ve vašem prostředí a na vašich datech.
-
Časově omezená licence: 30 d
Platnost licence je časově omezena na 30 kalendářních dní. Lze požádat o prodloužení Pilotního projektu.
-
Neomezeně výrobních položek
Licence Pilot není omezena na počet výrobních položek.
-
Konzultace: max. 1 č/d
Celková doba vzdálené Technické podpory (předimplementační konzultace) je 1 člověkoden. V případě složitějších projektů lze dokoupit další Technickou podporu.
-
Vzdálené školení: max. 1 č/d
V ceně Pilotního projektu je denní uživatelské školení prováděné prostřednictvím vzdáleného připojení (MS Teams).
-
Základní integrace dat
Základní integrace dat znamená jednosměrné načítání příslušných informací z Vašeho ERP.
-
Dokumentace
Přístup k online dokumentaci a dalším informačním materiálům (video-návody apod.).
-
Technická podpora
Standardní telefonická a emailová podpora dostupná od pondělí do pátku v časech 08:00 až 16:00 hodin.
-
Analýza: základní
Základní analýza požadavků.
STANDARD
Varianta vyhovující většině podniků s celkovým počtem výrobních položek do 20 000 ks. Cena začíná na částce:
-
Časově neomezená licence
Platnost licence produktu APSOLUT! není časově omezena. Cena může být upravena na základě podrobné Analýzy požadavků.
-
max. 20 000 výrobních položek
Licence Standard je omezena na počet výrobních položek. Více info ve FAQ.
-
Konzultace: max. 1 č/d
Celková doba vzdálené Technické podpory (předimplementační konzultace) v ceně je 1 člověkoden. Lze dokoupit další Technickou podporu.
-
Školení: max. 1 č/d
V případě školení nebo instalace na místě jsou navíc účtovány cestovní výdaje.
-
Rozšířená integrace dat
Rozšířená integrace znamená automatizovanou a bezpečnou výměnu dat mezi ERP a APSOLUT!. Jedná se o placenou službu nad rámec ceny licence.
-
Dokumentace
Přístup k online dokumentaci a dalším informačním materiálům (video-návody apod.).
-
Roční Subscription
Subscription je placená služba, která je popsána v části FAQ a v části Ceník. Lze ji nahradit Servisní smlouvou (SLA).
-
Analýza: základní
Základní analýza požadavků.
ENTERPRISE
Ideální verze pro korporace nebo podniky s velkým množstvím výrobních položek. Cena se připravuje na míru.
-
Časově neomezená licence
Platnost licence produktu APSOLUT! není časově omezena. Cena licence vychází z podrobné Analýzy požadavků.
-
Neomezeně výrobních položek
Licence Enterprise není omezena na počet výrobních položek. Více info ve FAQ.
-
Implementace na místě
Implementace může probíhat vzdáleně, ale zaškolení uživatelů a administrátorů podnikového informačního systému APSOLUT! probíhá vždy lokálně.
-
Školení na místě
Implementace může probíhat vzdáleně, ale zaškolení uživatelů a administrátorů podnikového informačního systému APSOLUT! probíhá vždy lokálně.
-
Integrace s podnikovými systémy
APSOLUT! lze propojit s ostatními podnikovými systémy - ERP, MES/MOM, CMMS/EAM, WMS apod. a zajistit tak automatizovanou a bezpečnou výměnu dat.
-
Dokumentace
Přístup k online dokumentaci a dalším informačním materiálům (video-návody apod.).
-
Roční Subscription
Subscription je placená služba, která je popsána v části FAQ a v části Ceník. Lze ji nahradit Servisní smlouvou (SLA).
-
Analýza: rozšířená (1 920 €)
Podrobná placená analýza požadavků zakončená prováděcí dokumentací. Cena analýzy 1 920 EUR se odečítá od celkové ceny řešení.
Celková implementační podpora (konzultace, vzdálené školení, integrace, technická podpora) v ceně APSOLUT! verze TEST je v rozsahu maximálně 12 člověkohodin. APSOLUT! verze ENTERPRISE znamená implementace APS software na míru dle požadavků zákazníka. Implementace probíhá dle časového harmonogramu. Více informací o časovém harmonogramu projektu APSOLUT! najdete v článku.
Volitelné položky
Ceny volitelných položek
-
1 den Technické podpory 720 €
8 hodin vzdálené technické podpory v pracovní dny. K dispozici je specialista z oboru implementace APS. Čas je možné využít na konfiguraci notifikačního systému, propojení s ERP, přípravu analytických a tiskových šablon apod.
-
Analýza 1 920 €
Podrobná vstupní analýza požadavků zakončená prováděcí projektovou dokumentací. U verze ENTERPRISE se cena analýzy odečítá z celkové ceny řešení.
-
InfoPanels 1 120 €
Licence InfoPanels za zvýhodněnou cenu pro 1 informační displej včetně instalace a konfigurace systému InfoPanels a včetně výroby 1 ks grafického layoutu dle požadavku zákazníka.
-
Doprava 1 osoba / 1 km 0,50 €
Cena dopravy jedné osoby na jeden kilometr trasy.
TEST
Příležitost, jak si za přijatelnou cenu ověřit funkce a vlastnosti software APSOLUT! ve vašem prostředí a na vašich datech.
-
Časově omezená licence: 30 d
Platnost licence je časově omezena na 30 kalendářních dní. Lze požádat o prodloužení Pilotního projektu.
-
Neomezeně výrobních položek
Licence Pilot není omezena na počet výrobních položek.
-
Konzultace: max. 1 č/d
Celková doba vzdálené Technické podpory (předimplementační konzultace) je 1 člověkoden. V případě složitějších projektů lze dokoupit další Technickou podporu.
-
Vzdálené školení: max. 1 č/d
V ceně Pilotního projektu je denní uživatelské školení prováděné prostřednictvím vzdáleného připojení (MS Teams).
-
Základní integrace dat
Základní integrace dat znamená jednosměrné načítání příslušných informací z Vašeho ERP.
-
Dokumentace
Přístup k online dokumentaci a dalším informačním materiálům (video-návody apod.).
-
Technická podpora
Standardní telefonická a emailová podpora dostupná od pondělí do pátku v časech 08:00 až 16:00 hodin.
-
Analýza: základní
Základní analýza požadavků.
STANDARD
Varianta vyhovující většině podniků s celkovým počtem výrobních položek do 20 000 ks. Cena začíná na částce:
-
Časově neomezená licence
Platnost licence produktu APSOLUT! není časově omezena. Cena může být upravena na základě podrobné Analýzy požadavků.
-
max. 20 000 výrobních položek
Licence Standard je omezena na počet výrobních položek. Více info ve FAQ.
-
Konzultace: max. 1 č/d
Celková doba vzdálené Technické podpory (předimplementační konzultace) v ceně je 1 člověkoden. Lze dokoupit další Technickou podporu.
-
Školení: max. 1 č/d
V případě školení nebo instalace na místě jsou navíc účtovány cestovní výdaje.
-
Rozšířená integrace dat
Rozšířená integrace znamená automatizovanou a bezpečnou výměnu dat mezi ERP a APSOLUT!. Jedná se o placenou službu nad rámec ceny licence.
-
Dokumentace
Přístup k online dokumentaci a dalším informačním materiálům (video-návody apod.).
-
Roční Subscription
Subscription je placená služba, která je popsána v části FAQ a v části Ceník. Lze ji nahradit Servisní smlouvou (SLA).
-
Analýza: základní
Základní analýza požadavků.
ENTERPRISE
Ideální verze pro korporace nebo podniky s velkým množstvím výrobních položek. Cena se připravuje na míru.
-
Časově neomezená licence
Platnost licence produktu APSOLUT! není časově omezena. Cena licence vychází z podrobné Analýzy požadavků.
-
Neomezeně výrobních položek
Licence Enterprise není omezena na počet výrobních položek. Více info ve FAQ.
-
Implementace na místě
Implementace může probíhat vzdáleně, ale zaškolení uživatelů a administrátorů podnikového informačního systému APSOLUT! probíhá vždy lokálně.
-
Školení na místě
Implementace může probíhat vzdáleně, ale zaškolení uživatelů a administrátorů podnikového informačního systému APSOLUT! probíhá vždy lokálně.
-
Integrace s podnikovými systémy
APSOLUT! lze propojit s ostatními podnikovými systémy - ERP, MES/MOM, CMMS/EAM, WMS apod. a zajistit tak automatizovanou a bezpečnou výměnu dat.
-
Dokumentace
Přístup k online dokumentaci a dalším informačním materiálům (video-návody apod.).
-
Roční Subscription
Subscription je placená služba, která je popsána v části FAQ a v části Ceník. Lze ji nahradit Servisní smlouvou (SLA).
-
Analýza: rozšířená (48 000 Kč)
Podrobná placená analýza požadavků zakončená prováděcí dokumentací. Cena analýzy 48 000 Kč se odečítá od celkové ceny řešení.
Celková implementační podpora (konzultace, vzdálené školení, integrace, technická podpora) v ceně APSOLUT! verze TEST je v rozsahu maximálně 12 člověkohodin. Implementační podpora navíc je zpoplatněná dle ceníku. APSOLUT! verze ENTERPRISE znamená implementace APS software na míru dle požadavků zákazníka. Implementace probíhá dle časového harmonogramu. Více informací o časovém harmonogramu projektu APSOLUT! najdete v článku.
Volitelné položky
Ceny volitelných položek
-
1 den Technické podpory 18 000 Kč
8 hodin vzdálené technické podpory v pracovní dny. K dispozici je specialista z oboru implementace APS. Čas je možné využít na konfiguraci notifikačního systému, propojení s ERP, přípravu analytických a tiskových šablon apod.
-
Analýza 48 000 Kč
Podrobná vstupní analýza požadavků zakončená prováděcí projektovou dokumentací. U verze ENTERPRISE se cena analýzy odečítá z celkové ceny řešení.
-
InfoPanels 28 000 Kč
Licence InfoPanels za zvýhodněnou cenu pro 1 informační displej včetně instalace a konfigurace systému InfoPanels a včetně výroby 1 ks grafického layoutu dle požadavku zákazníka.
-
Doprava 1 osoba / 1 km 18 Kč
Cena dopravy jedné osoby na jeden kilometr trasy.
Licencování
Licence APSOLUT!
Licenční model produktu APSOLUT! se odvíjí od počtu výrobních položek (work-in-progress), které vstupují do procesu plánování výroby.
- Systém APSOLUT! je dodáván jako serverová licence.
- Licence je nevýhradní.
- Počet klientských instalací produktu APSOLUT! není licencí omezen.
- Licence je platná napořád a nepronajímá se.
- Licence STANDARD je platná pro jedno IČO!
- Součástí nově pořízené licence je roční technická podpora Subscription.
- Aktualizovat na novější verzi APSOLUT! nelze bez zakoupení roční technické podpory Subscription.
- Cenu roční technické podpory Subscription lze snížit účastí na Partnerském programu APSOLUT!
- Při změně licence ze Standard na Enterprise se doplácí rozdíl z cen těchto licencí.
Subscription
Co je Subscription?
Součástí ceny verze Standard a Enterprise je roční technická podpora Subscription – placená služba poskytující:
- instantní přístup k novým verzím aplikace,
- přístup k bonusovým materiálům a službám (např. Partnerský program produktu APSOLUT!),
- telefonickou podporu při řešení technických problémů v pracovní dny od 8 do 16 hodin,
- sleva na dodatečné služby (školení, vytváření nových reportů, tiskových sestav, uživatelských skriptů, nástěnek, notifikačních schémat, integrací, apod.).
Cena roční technické podpory Subscription pro další roky používání je 20% z ceny licence APSOLUT!. Pro účastníky Partnerského programu produktu APSOLUT! je připravena řada výhod a slev, včetně slevy na Subscription.
Často kladené otázky (FAQ)
Dotazy a odpovědi (FAQ)
Dotazy na licencování a ceny
Připravili jsme seznam nejčastějších otázek na téma licencování produktu APSOLUT! a k nim příslušné odpovědi.
Ne. Počet uživatelů systému není nijak omezen. Díky tomu může k aplikaci přistupovat každý zaměstnanec či spolupracující subjekt. Více informací najdete na stránce ceníku.
Výrobní položka může představovat vstupní materiál, polotovar či finální produkt. Výrobní položka může mít více těchto rolí současně. Jednoduchým příkladem může být výroba stolu, kde položky hranol, deska a šroub představují vstupní položky, položky lakovaná deska, noha a lakovaná noha představují polotovary a položka kuchyňský stůl vystupuje v roli finálního produktu.
Licenční politika a licenční model produktu APSOLUT! neumožňuje pronájem licence. APSOLUT! je dodáván s trvalou serverovou licencí, která se stává majetkem podniku a je možné ji účetně odepisovat. Investice na pořízení APSOLUT! je tedy jednorázová a žádné měsíční poplatky se neplatí! Investice do pořízení produktu APSOLUT! je významnou investicí podléhající v podniku procesu schvalování, a abychom prolomili obavu a nejistoty z jednorázové investice, nabízíme možnost pořídit si APSOLUT! „na zkoušku“ na dobu 1 měsíce (Testovací projekt).
Dotazy na podporu produktu
Podpora produktu APSOLUT! je pro nás prioritou. Neváhejte nás kontaktovat libovolným způsobem. Rádi vám pomůžeme.
Subscription je placená služba, která v sobě zahrnuje položky popsané zde (klikněte zde).
Technická podpora je součást služby Subscription. Jedná se o telefonickou podporu při řešení technických problémů v pracovní dny od 8 do 16 hodin. Jiné parametry Technické podpory lze zajisti podepsáním Servisní smlouvy (SLA).
Ano, rozšířená podpora produktu APSOLUT! na míru se řeší prostřednictvím Servisní smlouvy (SLA). ELVAC SOLUTIONS poskytuje certifikované servisní služby dozorované prostřednictvím ISO 20000.
Většinu menších požadavků zákazníků realizujeme díky integrovanému skriptovacímu jazyku. Větší požadavky zařazujeme do plánu rozvoje produktu APSOLUT!. Vydáváme ročně minimálně 2 minoritní a 1 majoritní verzi produktu APSOLUT! O nových verzích produktu informujeme všechny zákazníky. V rámci služby Subscription jsou poskytovány nové verze APSOLUT! zdarma.
Nemusíte. Proškolený administrátor systému APSOLUT! zvládne základní technickou podporu systému, dokáže vytvářet reporty a analýzy na míru, nastavuje práva k systému, zálohuje systém, nastavuje notifikace, dokáže zaškolit nového uživatele apod. Je na Vás, abyste zvážili rizika případného odchodu administrátora z Vaší společnosti a rovněž ztrátu výhody upgrade APSOLUT! na nové verze zdarma, která je součástí služby Subscription. APSOLUT! neustále vylepšujeme a rozšiřujeme o požadavky našich zákazníků, takže ročně vznikají minimálně dvě nové verze s majoritními změnami, ke kterým můžete mít přístup zdarma v rámci placené roční služby Subscription. Upgrade na novou verzi probíhá tak, že Vám vzdáleně pomůžeme se zálohou databáze systému APSOLUT!, instalací nové verze a otestováním funkčnosti po nasazení nové verze. Cena této služby je již zahrnuta v platbě za roční technickou podporu APSOLUT!.
Bez zaplaceného ročního APSOLUT! Subscription Vás samozřejmě „nehodíme přes palubu“, stále se k Vám budeme chovat s náležitou péčí, ale naše případné služby budou zpoplatněny hodinovou sazbou odvíjející se od typu licence APSOLUT!.
Placenou roční technickou podporu APSOLUT! Subscription lze po přerušení obnovit s příslušným doplatkem.